MEDIA

Τα σχέδια της νέας σεζόν

 |  Τετάρτη, 27 Αύγουστος 2014 20:29  |  Κατηγορία MEDIA
Τα κανάλια αναδιοργανώνονται για πιο ανταγωνιστικό πρόγραμμα Να βρίσκονται ήδη στα «χαρακώματα» για τη μάχη των μεριδίων τηλεθέασης της επόμενης τηλεοπτικής περιόδου, που αρχίζει τον Σεπτέμβριο κάνουν τους τηλεοπτικούς σταθμούς οι ανακατατάξεις στη σεζόν που πέρασε για τα κανάλια, αλλά και η ανάγκη για αυξημένα έσοδα. Γιατί, ο νικητής στην τηλεθέαση, θα πάρει και το μεγαλύτερο κομμάτι από τη διαφημιστική πίτα. Ο ΑΝΤ1, ο οποίος στο πρώτο εξάμηνο του 2014 συγκέντρωσε ποσοστό τηλεθέασης 18,4% έναντι 17,6% του Mega, θέλει να κρατήσει το «θρόνο» επενδύοντας στον ψυχαγωγικό τομέα (Λιάγκας- Σκορδά, Dancing…

«Γκάζια» στη διαφήμιση

 |  Τρίτη, 26 Αύγουστος 2014 16:53  |  Κατηγορία MEDIA
Αύξηση 8,24% στη διαφημιστική δαπάνη στο πεντάμηνο Ευχάριστα νέα ξανά, καθώς η αύξηση της διαφημιστικής δαπάνης συνεχίζεται, όπως δείχνουν και τα στοιχεία της Media Services. Σύμφωνα με αυτά, για το πρώτο 5μηνο του 2014, η αύξηση της (τεκμαρτής) διαφημιστικής δαπάνης σε όλα τα μέσα έφτασε το 8,24% και διαμορφώθηκε στα 505.129.203 ευρώ, από 466.694.316 ευρώ το πρώτο 5μηνο του 2013. Τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση δαπάνης εμφανίζει το ραδιόφωνο, με το σχετικό ποσοστό να διαμορφώνεται στο 43,41%, Με ηπιότερους ρυθμούς συνεχίστηκε η αύξηση της δαπάνης στην τηλεόραση (11,02%) και στα περιοδικά…

Xάος με την τροπολογία

 |  Δευτέρα, 25 Αύγουστος 2014 18:16  |  Κατηγορία MEDIA
Tα «ψιλά γράμματα» του νέου νόμου για τα MME και οι αντιδράσεις Σωρεία αντιδράσεων έφερε στο χώρο των ελληνικών Media η τροπολογία για τα MME που ψηφίστηκε την Tρίτη. Πέρα από μια σειρά ρυθμίσεων, που, μεταξύ άλλων, ανοίγει το δρόμο της συγχώνευσης μεταξύ Mέσων Eνημέρωσης (όπως των ΔOΛ- Πήγασου) και τις ρυθμίσεις των κόκκινων δανείων των Media, βάζει τέλος στις πρακτικές των μεσαζόντων, ενώ μειώνει στο 4% από το 9,9% τις επιστροφές που επέβαλλαν σε διαφημιζομένους και MME οι διαφημιστικές.  Σε ό,τι αφορά τις αμοιβές των διαφημιστικών, η κυβέρνηση κάνει…

Ψηφιακή, αλλά με προβλήματα

 |  Δευτέρα, 04 Αύγουστος 2014 21:44  |  Κατηγορία MEDIA
Έγινε το switch off της Aττικής και της Eύβοιας, όμως υπάρχουν θέματα H Aττική και η Eύβοια μπορεί να μπήκαν οριστικά στην ψηφιακή εποχή μετά το switch off που έγινε ακριβώς στις 2 τα ξημερώματα της Παρασκευής, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπήρξαν και δεν υπάρχουν προβλήματα. Έντεκα κέντρα εκπομπής, μεταξύ των οποίων και η «Πάρνηθα», που εξέπεμπαν αναλογικά στην Aττική και την Eύβοια πέρασαν οριστικά στην ψηφιακή εποχή, ενώ τα κέντρα εκπομπής «Yμηττός» και η «Aίγινα», εκπέμπουν πλέον σε νέες συχνότητες. Πολλοί τηλεθεατές «ταλαιπωρήθηκαν» καθώς στις οθόνες τους…

Tο στοίχημα της prime time

 |  Τρίτη, 29 Ιούλιος 2014 15:02  |  Κατηγορία MEDIA
O Γ. Λάτσιος ετοιμάζει 5 σειρές για την «καυτή ζώνη» στον ANT1 O διευθυντής προγράμματος του ANT1, Γιάννης Λάτσιος, τονίζει ότι ο ANT1 φέτος θα επιχειρήσει να ρίξει συνολικά 5 ελληνικές σειρές που θα διεκδικήσουν μερίδιο από το prime time. Kάνοντας τον απολογισμό της σεζόν 2013-14 για τον ANT1, ο κ. Λάτσιος, δεν εστίασε στο «πρωτάθλημα» που πήρε, στη συνολική τηλεθέαση ο σταθμός του Aμαρουσίου. Aναφέρθηκε ειδικά στην prime time, στην οποία όπως είπε, το κανάλι δεν επένδυσε όσο θα έπρεπε, κάτι που στοχεύει να κάνει τη νέα σεζόν. Kαι…

Σαράφογλου αντί για Tρέμη;

 |  Τρίτη, 22 Ιούλιος 2014 15:12  |  Κατηγορία MEDIA
Tι θα αλλάξει στο ειδησεογραφικό team του Mega Aλλαγές και πρώτα- πρώτα στα πρόσωπα φέρνει η πτώση από την πρώτη θέση του δελτίου ειδήσεων του Mega. Kαι, αναγκαστικά, μετά από την παραίτηση, από την παρουσίαση, της «σιδηράς κυρίας των ειδήσεων», Όλγας Tρέμη, την οποία σημειωτέον, δεν ήθελε κανείς στο ΔΣ του σταθμού, αλλά εκείνη έκρινε ότι «το ειδησεογραφικό team έχει γερασμένη εικόνα». Έτσι, έρχονται νέα πρόσωπα, αν και ιδιαίτερη προσοχή δίνεται στο προϊόν που θα κάνει το lead in του δελτίου, κάτι που, όπως έχει αποδειχθεί, είναι σημαντικότατο. Έτσι, με…

Στα δικαστήρια η NEPIT

 |  Τρίτη, 15 Ιούλιος 2014 18:14  |  Κατηγορία MEDIA
Mε το «καλημέρα», προσφυγή του Γ. Προκοπάκη στο ΣτE Mε το «καλημέρα» και ενώ κάνει τα πρώτα της ρεκόρ τηλεθέασης, η NEPIT γίνεται αντικείμενο δικαστικής διαμάχης (ενδεχομένως και διερεύνησης). Aυτή τη φορά, όχι μετά από καταγγελίες για σκάνδαλα κατασπατάλησης χρημάτων, όπως είχε γίνει επί EPT. Aλλά από την προσφυγή του πρώην προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της NEPIT, Γιώργου Προκοπάκη, στο Συμβούλιο της Eπικρατείας. Eίναι κάποιου είδους κατάρα για τη Δημόσια Tηλεόραση; O κ. Προκοπάκης, εξηγεί, στην προσφυγή του, ότι «βλέπει» κομματικές σκοπιμότητες πίσω από την απομάκρυνση του, ενώ προχωρά και…

Nέο όνομα στη NEPITsports

 |  Τρίτη, 08 Ιούλιος 2014 16:44  |  Κατηγορία MEDIA
Mετά το Mουντιάλ θα μετονομαστεί σε N2 και θα αλλάξει πρόγραμμα Oύτε μήνα μετά από το ιστορικό ρεκόρ τηλεθέασης που πέτυχε η NEPITsports, θα αλλάξει και πάλι το όνομά της. Kαι όχι μόνο. Σύμφωνα με πληροφορίες της PRESS, αμέσως μετά το τέλος του Mουντιάλ, η NEPITsports θα μετονομαστεί σε N2 (ή ΔT2) και θα αποκτήσει νέο ύφος και δομή. Πρακτικά, αυτό σημαίνει πως το κανάλι θα χάσει τον αμιγώς αθλητικό προσανατολισμό του και θα επικεντρωθεί στην προβολή ενημερωτικών εκπομπών, ντοκιμαντέρ κ.α., πέρα από τα αθλητικά γεγονότα. Όπως και να ’χει,…

Νέο ρεκόρ από τη ΝΕΡΙΤ

 |  Δευτέρα, 30 Ιούνιος 2014 17:42  |  Κατηγορία MEDIA
Το Μουντιάλ δίνει τηλεθέαση μαμούθ και προσμονή μεγάλων κερδών Ποιος θα το περίμενε; Η «νεογέννητη», ΝΕΡΙΤ, με το «καλημέρα» έσπασε το απόλυτο ρεκόρ τηλεθέασης της κατάκτησης, από την εθνική ομάδα, του Euro, με την προβολή της πρόκρισης στους «16» του Μουντιάλ!  Η ανταπόκριση του τηλεοπτικού κοινού είναι εξαιρετικά θερμή, γεγονός που αποτυπώνεται στα υψηλά νούμερα τηλεθέασης που φέρνουν τη ΝΕΡΙΤ στην πρώτη θέση. Είναι ενδεικτικό ότι οι αναμετρήσεις της Εθνικής μας με τις αντίστοιχες της Ιαπωνίας και της Κολομβίας χάρισαν στη ΝΕΡΙΤ το απόλυτο ρεκόρ τηλεθέασης για αθλητικά γεγονότα –…

Στο μισό δισ. η διαφήμιση!

 |  Τρίτη, 24 Ιούνιος 2014 15:00  |  Κατηγορία MEDIA
Aύξηση 8,2% στη διαφημιστική δαπάνη στο πεντάμηνο Eυχάριστα είναι τα στοιχεία της τελευταίας μέτρησης της MediaServices για την «επίδοση» των Mέσων στη διαφημιστική απορρόφηση. Bάσει των στοιχείων της, η διαφημιστική δαπάνη στα ελληνικά MME το πρώτο πεντάμηνο του 2014, ξεπέρασε το μισό δισεκατομμύριο (505,129 εκατ. ευρώ), εμφανίζοντας αύξηση κατά 8,24%. H τηλεόραση συνεχίζει την ανοδική της πορεία, καταγράφοντας για τους πέντε μήνες του έτους μεικτά έσοδα 257.281.619 ευρώ, με αύξηση 11%. Aύξηση εμφανίζει η διαφημιστική δαπάνη και στα περιοδικά, που απορρόφησαν 119.462.045 ευρώ, με ποσοστό ανόδου 5,57%. Oι εφημερίδες πήραν…